lama ta share crita kan/////
mmm sory shift button rsak plak....
knpa erk skg nih rsa cm nk marah ja,
tp ta taw nk mrah kt spa...
suma bnda bt rsa ta kna...
tp x pa... abaikan... bkan yg ni cheq nk citer...
nk story2 cket psai aktiviti arynih...
x sangka kn, cheq bleyh p tgk citer SEEFOOOD....
DA LA TA BEZ SGT.....
then cheq igt depa nk jlan2 nek mto, rupa2nek qeta huh...
da tuh, igt dekat nih smpai sberang pulau....
gila ta gila, smpai cheq kna maqah larh... \1 ary ta mkn kt umah...
mak mna ta risaukan ank dy kn...
walaupun bez, tp kpla otak dok pk bnda len...
srabuuuuuttttttttttt sgt99...
spa2 bleyh bntu cheq...
nk kluar dri dnia cheq nih,,, nk epy2 cket...
da rsa cm beban ja...
pape pn, ta bleyh nk crita pnjang, tkowt terlajak perahu tuh....
esk pg, nk keja gi....
okay kt sni cheq nk post cket gambaq aktiviti ary ni...
nih kt padang kota lama...
No comments:
Post a Comment