Friday, November 11, 2011

penantian~~~

da dua kali dlm idop aku dpt jmpa mlm jmaat tgh bulan islam....
tmbah2 plak smlm, mlm jmaat,tgh blan islam , mlm 11/11/11,
aku tngu air ujan ptg jmaat tu, tp ta trun lak ujan...
ssh sgt na dpt air ujan mlm jmaat...


smlm plak aku p rnda2 sblm p umah amir na stdy,
dlm perjlnan blek,
dr tmn sga, aku rsa da bnda ketuk kpla aku...
aku sgka pkok,
tp sbbkan aku ta puas aty.
aku path blek,
tp ta da pown pkok rendg2...
huh.... msih jd tnda tnya...
bnda pa tuh...
da la bru2 ni depa bt citer psal kwsan tuh dlm paper n fb....
pape pn jgn tkowt n jgn bt brani...
BT TA TAW JA...
k....


na bciap pegi sekolah plak....
hah... sblom 2...
aku da dpt brta tntg kmlngan bas rmbongan smk air mrah kulim...
2 ningggal... tp ta taw la sahih ka tidak...

Thursday, November 10, 2011

EXAM!!!

mlas na post pape dh kt cni...
sbb exam da dkat...
da bnda pntg2 ja bqu aku nak post...
gud luck suma cndidate MUET, SPM & STPM 2011...

Monday, November 7, 2011

settle suma...

cmna pn da bez la rini.... 29 ekoq suma settle...
dpt men prot lembu smpai skit tgn2...
mkanan pn da bez...
CERBAIKKKKKKK...!!!!!
pnya ltih smpai tertdow 4 jam.
na qada tdow yg smlm g kn..
puas la korban taon nih...
da adk2 yg tlg2 bntu gih...
sblm2 nih susah na dpt bntuan tnga muda...
taon ni rmai oqg muda...
dgn unit amal g....


arap2 taon dpan lebih baik dr taon nih...

settle 12 ekoq...

kt surau smlm dah settle 12 ekoq...
pastuh sempat la p umah kgkwan 3 4umah...
ta than da, p dok msjid plak..
tgk pnya tgk, lpa kt umah memba da bt bkaq2...
mlepas aku...
hehehe...
ta pa2.... byk kali g bleyh mkn satay...
haha....
yg beznya, dpat smlman dgn lembu...
dgn ujan,
nyamuknya g...
ya RABBI...
na upload gmbaq ta sempat la....
misi 17 ekoq da mla...

Sunday, November 6, 2011

TAKBIR EIDUL FITREE (FULL LENGTH)

waduhhh...
sudah raye maaaaa...
da ta sbaq na nyibuk kt surau nih...
ta nak post pape g...
just byk kn tkbir, tahmid, n tahlil...
bdan pn da ltih..
smlm smpai kul 12.30 p takbir kt surau...
pg ni plak ujan...
arap2 jpg berhnti la ujan nih....

Saturday, November 5, 2011

na raye!!!!

huarrrrrrrrrgggggggghhhhhhhhh....,.
da na raya aji...???
taon ni kt surau angsana bakal tumbang kan 12 ekoq rya pertama...
kt masjid selasih plak bakal tumbang kan 17 ekoq...
rsanya terbsaq pernah d bt spanjang aku kt selasih ni...
kejap ja rsa...
lg 2 minggu, exam plak...
perrghhhhhhhhhhhh....
klam klibot la aku....


semalam lupa nak up date....
bz dgn soping brg2 na rya...p mrket 2 ary ni mcm na qeban...
pnya la rmai makhluk...
huh...
pg ni lg la...
na bli santan pn beratoq tngu turn...
yg stu g plak, pnjg bratoq kt jual tulang...
sdangkan esk pn nk mkn tlang...
ta gdoh na beratoq p bli, just p gtong ryong ja kt msjid@srau yg berdkatan...
hehehe...
pape pn esk slat snat ary raya jam 8.30 pg..
pkat2 p noooooo...
hah..


pape pn aku na ucapkan slamat myambut ary raye korban kepada
suma umat islam....
maaf zahir dan batin...
byakkan bertakbir, tahmid dan tahlil pda hri2 tersbut....


insyaALLAH mlm ni kalo di umumkan, lpas mgrib nnty da start takbir...

Thursday, November 3, 2011

alamak!!!

kenangan... skit prot owwwwwww.... terkepit dgn c min nih...
ni plak sj na mncelah...




da settle jmuan...
pnya lma dok pk na pkai bju pa...
lastly gya simple gak aku plih..
pemencilan diri...
ta taw plak kta depa da prgram len lps jmuan tuh...
.....................................................


haha.....
bnda yg pling aku ta than...
tetiba ja rsak...
hehehe...
jgn mrah tn pnya bdan...
kan da kna agkut stengah agkatan ...
ta pa2... blajar dr ksilapan..


pape pn aku na wish kt suma yg terlibat dlmmlgsungkan mjlis ptg td...
perfect...!!!
pasnih bleyh la bt lbeyh grand lg...
hah...


thanks jga kt suma yg ambil brat tntg akuslama nih..
xpecially kt tetttttttttttt..
mna ada.....
sja ja boh...
j na tdow... stg sek g.... na bg ilang pnas st bru tdow....
bru settle psal kreta td tuh...
kkk jom...
sayonara...

Wednesday, November 2, 2011

sekali lagi...

tetiba ja rsa na call...
tpbla da kol, bleyh passing2 kt org????
sblom2 ni ssah sgt na bg org tgk fon dy...
da tu bleyh dok p ckap hindu plak...
igt aku ni hindu...
SAKIT ATY PN DA... GRAM PN DA...
TP NA BT CMNA...
bkan ary aku lg...
ta pa ALLAH sentiasa dgn kita...
la'...
LA TAKHAF WALA TAH ZAN INNALLAH HA MAA'NA..
LA TAH ZAN...

cmna pn aku kna kuat...
exam da dkat...
fokus dlu kat exam...
sbb ni msa dpan aku...
gpn suma ni jd sbb da org ketiga sbgai pencucuh...
ntah la...
na kta spa pn ta taw..
tp aty aku kuat kata cm2...
ta ska aku rpat dgn dy...
aku percya stu ary nnty akn da jwpan stiap yg terjadi nih....

Tuesday, November 1, 2011

pagi yg ceria tp suram...

slamat jlan2 yg na p k.l tuh..
dlm aty mmg na ikowt tp keadaan ta kasi p..
hmm...
ta pa2... cm aku post ri2...
lpas exam...
1malaysia aku p...


wlawpapown,,,
aku da trsa cket la pg2 td nih...
bleyh bt mcm aku ta wjud...
jmpa aku bleyh dybpndg2 trus lari...
aku ta pernah lg la jmpa org aku bnuh, tembak, sepak....
aku pn taw undg2....
stakat na lari,spa pn bleyh lari,,, jgn la tnjuk sgt kta dri tu hbat...
mmg la hbat jgak..
tp yg lbih hbat byk...
bak kta lgu alip satar...
k arh ta mo arh na skit2kan aty lg... salam...